سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] دوستان خدا آنانند که به درون دنیا نگریستند ، هنگامى که مردم برون آن را دیدند ، و به فرداى آن پرداختند آنگاه که مردم خود را سرگرم امروز آن ساختند ، پس آنچه را از دنیا ترسیدند آنان را بمیراند ، میراندند ، و آن را که دانستند به زودى رهاشان خواهد کرد راندند و بهره‏گیرى فراوان دیگران را از جهان خوار شمردند ، و دست یافتنشان را بر نعمت دنیا ، از دست دادن آن خواندند . دشمن آنند که مردم با آن آشتى کرده‏اند . و با آنچه مردم با آن دشمنند در آشتى به سر برده‏اند . کتاب خدا به آنان دانسته شد و آنان به کتاب خدا دانایند . کتاب به آنان برپاست و آنان به کتاب برپایند . بیش از آنچه بدان امید بسته‏اند ، در دیده نمى‏آرند . و جز از آنچه از آن مى‏ترسند از چیزى بیم ندارند . [نهج البلاغه]
یاران
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
زندگی

امیر :: جمعه 87/9/1 ساعت 1:31 عصر

زندگی رسم خوشایندی است

زندگی بال و پری دارد به وسعت مرگ

 زندگی پرشی دارد اندازه عشق

زندگی چیزی نیست که لب تاقچه عادت از یاد من و تو برود

زندگی حس غریبیست که یک مرغ مهاجردارد

 زندگی گل به توان عبدیت

زندگی زرب زمین در زربان دلهاست

زندگی هندسه ساده تکرار نفسهاست

هرکجا هستم باشم

آسمان مال من است

پتجره . فکر. هوا . عشق . زمین مال من است


نوشته های دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

برنامه خیلی خوب برای دانلود ار سایت YouTube
لیگ دسته اول کشور
زندگی
جدیدترین برنامه رایت Nero 9.0.9.4
آلبوم جدید از یک خواننده جدید به نام داریوش پیشنهاد میکنم دانلود
[عناوین آرشیوشده]

About Us!
یاران
امیر
Link to Us!

یاران

Hit
مجوع بازدیدها: 3915 بازدید

امروز: 0 بازدید

دیروز: 1 بازدید

Archive


آذر 1387

In yahoo

یــــاهـو

Submit mail